Ahad, 29 Mei 2011

1.selepas result spm keluar...

Assalamualaikum...
Hai semua rasa rindu bila x update blog aku ni...kebelakangan ni aku buzy ckit la.nak prepare masuk ipta/ipts..bila cita tentang ipta/ipts rasa sedih ade rasa gembira pun ade...rasa sedih sbb aku x dpt mner-mner ipta kecuali poli la...dpt poli pun jauh berbenoh..kat ipoh perak sana...kos yg aku dpt kat poli pun bukan kos yg aku minat...sebenarnya rasa gembira tu jauh sekali la..sebab aku x dpt ipta...haha..tp tu bukan alasan aku x nak further study...mcm tokoh politik pulak.... :)

Kita Akan Berjaya Kalau Kita Buat Apa Yang Kita Minat

kalau kita ingin melakukan sesuatu perkara kita mesti minat dahulu...ni tetang kemasukan aku ker ipta/ipts..aku minat buniness study..tp aku dpt kejuruteraan elektrik(komunikasi) kat poli di ipoh..tp dgn nasihat dripada kedua ibubapa aku,aku akan melanjutkan pelajaran dalam bidang buniness di KPTM..walaupun ianya ipts..aku akan study bersungguh-sungguh tuk dapat kan dekan pada setiap sem...hahaha..(cita-cita tinggi tu) =D

Kalau Korang Dapat Jadi Haiwan,Korang Nak Jadi Apa.?

Agaknya best kan kalau kita jadi haiwan..kalau aku dapat jadi haiwan aku nak jadi burung...kenape burung.?sebab aku dpt terbang kemana sahaja aku mahu..selain itu aku juga dapat mejelajah dunia dengan percuma x payah naik kapal terbang..pergi serata dunia dengan kawan-kawan burung ku..haha.. x salah kan kalau kita nak berkhayal seketika...huhu..Selain daripada jadi burung aku juga ingin jadi seekor ikan yg tinggal di tengah-tengah laut dalam..supaya aku dpt melihat keindahan didalam laut...so kita x perlu pergi snorkeling untuk melihat keindahan laut...ini pendapat aku la kalau aku dapat jd seekor haiwan..tak tahu la korang macam maner...mungkin ade yang nak jd harimau,buaya,badak,dan banyak lagi...

THE END

0 comment:

Catat Ulasan