Khamis, 2 Jun 2011

2.one happy thursday... :v

Assalamualaikum

Salam dan hai kepada semua pembaca blog ni...entry aku ni aku nak cita tentang bertapa happynya aku pada hari khamis 2.7.2011...sebenarnya happy tu x la happy sgt...sejak dua menjak ni mod aku x seimbang.haha(mula da merepek) hari ini aku hangout dgn member2 kat tmpt bowling dgn budak junior sekolah kita orang SMK DATO ALI HAJI AHMAD(SDAHA)...pertandingan bowling antara junior SDAHA vs senior SDAHA 2010(mcm gempak jer kan..?)huhu..game bowling ni sebanyak 4 frame...rasa korang sper memang..?

sure la SENIOR SDAHA memang (belagaknya) haha..game pertama kita org kalah tepis dgn 34 jatuhan pin...tp kekalahan frame pertama x tidak mematahkan sema
semangat kita orang untuk trus bermain...mcm cita industan gak hero kalah dulu...:P....

game ketiga merupakan kemenangan buat kita org score individu aku 213 jatuhan pin...
macam mner leh wakil malaysia x..haha...ape pun x boleh...=='...
moral daripada entry aku ari ni kita x boleh mudah putus asa bak kata perpatah'usaha tangga
kejayaan'..huhu

aktiviti kita org lepas main bowling adalah bermain badminton di dewan badminton lorong manggis
(kat pontian)..aku sebenarnya x main badminton pun coz aku x reti main badminton..so aku jdi
referee...masa kita org main babminton ade amoi kat sebelah court kita org cun giler deh...amoi tu
dah la pakai short baju pun seksi abis...so bak kata org rezeki jgn ditolak(gatal giler aku)OMG... kalau amoi tu awek melayu sure aku ajar dia cara bermain badminton secara profesional(cakap memang senang)
kita org main badminton sampai kul 6.30 petang...penat juga jd referee ni...penat kat kepala jer asik
toleh kanan toleh kiri..

walaupun x ramai yg baca blog aku ni...aku arap kau orang enjoy entry aku...aku rasa tu jer tuk ari ni
badan pun da penat ni...aku mau tido..bye all n enjoy baca..

TAMAT




0 comment:

Catat Ulasan