Rabu, 4 Mei 2011

JALAN-JALAN CARI JAJAN...

Hai semua pembaca blog(mcm byk jer bca blog aku ni)huhuhu...dah dua ari aku x tulis blog..byk cita aku nak kongsi dgn korang..huhu...nper kita kena update blog..???bgi aku kita mengupdate blog ni tuk meluah kan perasaan marah,sayang,suka,menyampah,dan byk lagi..huhu...aku mula  berblogging lps aku baca blog kengkawan dan top2 blogger dlam malaysia...huhu..antara kengkawan yg memberi inspirasi aku menulis blog ni jolsepet..huhu...dripada pengalaman membaca kita boleh belajar cara2 memblogging..dgn menghias blog kita dgn template yg menarik....kalau korang rajin update blog silap2 lambat laun korang leh jd top bloger...kalau korang2 btul2 berminat tuk belajar menblogging,sebenarya xsusah...bak kata perpatah(nak seribu daya x nak seribu dalih...huhu
  • yg peluk macdonald tu aku,yg muka muram tu my little brother and beside him is my beloved mother..
Ahad lps aku dgn family pergi city square di johor bahru..kitaorg g sana tgk wayang cita red riding hood..sementara menunggu wayang bermula kitaorg hangout kat macdonald makan icecream sunday...icecream macdonald memang terbaik!!...hingga menjilat sudu...hahaha...
cita terbaik..!!!huhu..korang kena tgk cita...best wooooo...kalau aku nak cerita lagi detail...sampai 2-3 page kot..sbb cita dia panjang..tp kalau korang tgk cita ni kat wayang x rugi punya...huhuhu
Hangout dgn budak taman aku..lokasinya di warong cik nah..huhuhu...warong ni merupakan yg terbaik ditaman aku...HAHAHA...menu kitaorg milo ice,milo tarik,dan roti canai...tgk gambar tu...kuah pun licin wooo...makanan yg dijual kat warong ni x terkata sedap nya sampai kucing kat situ semua gemuk2...HAHA...kalau korang ade lalu taman nilam singgah la warong ni....sure x nak blik...HAHA...
Adib

Ni slah sorang member taman aku yg lepak kat warong cik nah...tgk tu...nampak noh plasing jer...hahaha...mner la ade org makan roti canai guna garfu jer...kitaorg sebenarnya bertiga...tp member aku lagi sorang amik gambar....so gambar dia x de dlm ni...

sper ni.??tu la aku...huhu...focusnya aku makan ..x perasan siot...haha...padahal makan roti canai jer blum lagi makan nasi gorang kampung dia...kalau aku makan nasi goreng kampung sure baju aku dah mcm org bersenam...sbb nasi goreng kampung dia penas nak mati...HAHA..


Sper ni??huhu...ni la cik nah owner warong..sempoi kan...hohoho...
lps aku dgn kengkawan abis makan kitaorg pun panggil cik nah kira..
ni dialog aku dgn cik nah....

cik nah :makan aper erk...???
aku      :milo ice,milo,dgn roti kosong 6...
ciknah  :wow...byk nya kau makan sampai 6 keping...
aku      :adeh..cik nah ni sorang dua keping la...hahaha...
cik nah :owh yeke...semua nya rm6.50...
aku      :cik nah free x leh ker??...haha...
cik nah :aper free..??tunggu cik nah dah jd jutawan lu...haha
aku      :hahaha

Lps byar wit kat ciknah jer kitaorg turus grak ke rumah aku...umah aku dgn ciknah dkat jer...
dlm 30 tapak(mcm yek2 jer)...HAHA...kitaorg hangoutsampai la pkul 12.30..lps tu kitaorg pun blik umah masing2...

THE END

4 comment:

KaY berkata...

lepak warung cik nah sket tak ajak akoo..grr

maLadqiLad berkata...

haha...kau layan pulak warong cik nah..ngeee~

fyna ahmad berkata...

beshnye g jln2...





jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

maLadqiLad berkata...

hehe..memang best.. :p

Catat Ulasan