Khamis, 16 Jun 2011

7.Debaran Sebelum Test JPJ.. xD

Assalamualaikum,
Salam dan hai kepada pembaca blog and my beloved folower...

Sebelum aku menghadapi kenyataan bersama JPJ..Hari ini aku pergi belajar memandu di bentara harung..Maklumat lanjut tentang bentara harung click here..Actually aku sebenarnya amik test bersama JPJ buat kali ke 2..kali pertama JPJ kata aku terlebih pergerakkan kat tiga penjuru..nasib x menyebelahi aku sebab aku rasa baru 3 pergerakan jer...Bila aku tanya JPJ tu kenape gagal plak..dia just jawab awk lebih pergerakan.

bila aku tanya lagi dia still jawab jawapan yg sama.lps tu muka tu cuba la senyum ckit..senyum tu kan sedekah..haha...ni x aku tgk JPJ tu da mcm robot plak +muka JPJ ketat jer memajang macam nak mintak penumbuk jer..hahaha

Aku buat parking bukit,site parking,and 3 penjuru sampai 10 kali wooooo...penat tu memang penat la.sampai naik basah ketiak aku..haha..masa aku buat parking bukit ade sorang aweks buat parking bukit gak sebelah aku.lawa doh aweks tu macam ekin terkedu aku tgk awek tu......'My Only Cikaro Come Too Papa' ...hahaha

aku ni seorang yg pemalu ckit so aku Usyah awek dri jauh jer la.lps tu aku saja la tunggu dia abis buat parking nak belajar from the best la kata kan..haha...tunggu pun tunggu awek tu asik mati engine jer..muka aweks tu dah naik merah tp aku tgk bertambah cute tgk aweks tu..aku rasa dia bru belajar selama ni aku x pernah nampak dia belajar memandu...maklumla semingu dua ni aku ade kat bentara belajar memandu la kata kan..

Cerita Nora Elena Dah Habis.

Nak muntah cpt ckit...hahaha.. bukan aper duduk rumah bosan so aku layan la semua cita kat tv nanti kalau dah masuk dunia universiti dah x dpt tgk tv btul x..?bagi aku cita ni ok la tp kalau nak bandingkan dgn cita Nur Kasih 3 kali ganda bestnya..huhu..korang perasan x Aron aziz mkin popular sejak kl gangster..kalau kat kl gangster dia jd abg long kan..tp dalam cita dia jd suami misali pijak semut pun x mati...haha

That all for today and hope u all enjoy it...Malam ni aku kena sleep cepat ckit coz esk aku ade test bersama JPJ..aku harap aku lulus ujian JPJ esk and korang doa kan aku lulus tau...nanti aku belanja korang mkm roti canai ..haha.BYE BYE..

0 comment:

Catat Ulasan