Jumaat, 17 Jun 2011

8.Usaha Tangga Kejayaan.

Assamualaikum.

Salam dan hai to all macho boy and cute girls,

Korang sure nak tau kan aku lulus JPJ ker tak lulus..kan kan kan..aku rasa korang dah boleh tau daripada tajuk entry aku ni...alhamdulilah la aku dpt JPJ yg sempoi dan boleh buat berbincang..satu jer aku nak comment tentang pusat belajar memandu di seluruh malaysia..Tolong la baiki jalan kat track supaya mudah pelajar lulus...Dan masa hari test bersama JPJ plsss la bgi kereta yg elok so x ramai la pelajar complain kereta mcm puaka..haha..

Sebab benda ni terjadi kat aku kot semasa aku test JPJ td..Aku dpt kereta yg clutch nya pendek.. kalau da clutch pendek sure senang mati engine...Tp aku relex sebab kalau otak da serabut ape pun x boleh pikir...

lepas jer aku lepas parking bukit aku trus g tiga penjuru..tiga penjuru dugaan dan mimpi negeri bagi aku semasa belajar dah semasa test...aku x tau la macam mner leh mati engine kat 3 penjuru..maklumla clutch pendek senang mati engine...masa aku mati engine tu aku tgk JPJ relex jer siap suruh start engine...aku pun ape lagi cepat-cepat aku start engine...lps jer aku undur wat pergerakan no. 2 suddenly engine aku mati lagi... hati da panas da kereta ni asik mati engine jer..

Dalam pemikiran aku sure aku x lulus...aku pun pandang la JPJ..muka dia senyum sampai ke telinga .haha..lps tu dia bgi isyarat idup engine...bersyukur la dpt JPJ yg baik macam ni kalau ade 10 orang JPJ mcam ni kan bgus so semua pelajar lulus semasa test jpj..haha
Lepas jer aku abis test JPJ tu aku rasa tenang ckit ati ni..Bagi aku amik JPJ ni macam amik Spm pulak yela kalau korang x lulus kena bayar btul..Ingat senang-senang ke nak cari wit tuk byar duit repeat test dah la rm 100..tu kalau kat tmpt aku la..ade setengah tmpt sampai rm 200..so kepada sesiapa yg nak amik lesen gud luck.'AKU DAH ADE LESEN DA WEKKKK'..haha

Plan tengok maharajalawak kat MBPJ JOHO tergendala..
Actually aku x plan pun nak g maharajalawak coz happy sangat lulus JPJ...dalam pkul 2 aku dpt mcg dripada sorang hamba Allah yg ajak aku g tgk maharajalawak live..free plak tu sper x nak g tgk btul x..?plan punya plan dalam pukul 3 aku tgk kat internet tiket dah abis...OMG...tp aku tunggu member kat jb amik kan tiket..dia kata kat stadium MBPJ dah macam lautan manusia yg nak tgk maharajalawak..

Padan muka aq la sper suruh x plan awal-awal..so kita org x jd pergi tgk maharajalawak live tp aku dgr maharajalawak terbaik kat JB dripada kawasan lain yg diaorang pergi...x dpt tgk live dpt tgk kat Tv pun ok la...



setiap pertemuan mesti aku perpisahan btul x? so aku rasa itu jer la tuk hari ni,mata pun da naik lebam da ni..kalau ade jodoh kita jumpa OMG...haha.. Selamat malam semua..
hope korang enjoy..bye bye bye..

0 comment:

Catat Ulasan