Rabu, 12 Oktober 2011

14.Presentation Of It business


Assalamualaikum

Hello Superman dan Supergirl.

Rasa rindu pula dah lama x merepek kat blog ni.entah kenape boleh ade assignment buat blog,so aku sambil study sambil la update la blog.nak shared kat korang tetang dunia kolej ni.Dunia kolej sure jauh beza daripada dunia sekolah,tp kalau nak difikir balik aku aku lebih suka dunia sekolah daripada dunia kolej..

Dunia sekolah kita duduk kat rumah,sebab makanan kita terjaga dan x risau tentang duit..kalau dunia kolej pulak masalah duit sure timbul x tau la kenapa mungkin duduk kl sure sara hidup tinggi.Maner x nya ice kosong pun kena bayar 40 sen apetah lagi makanan sure mahal btul x?.


Tgh2 wat blog ni ade la dua hamba allah yg ganggu im fb aku.Bikin hati panas jer bila aku ckp dgn diaorg aku tgh dalam kelas masih masing buat dajal kat im aku.kau tunggu la Azam dan JOL.Abis jer final korang dapat la habuan.
Lecture pun berkata 'masa dah tamat'.so aku pun kena berundur diri harap2 dia bagi aku markah tinggi la.subject it dah la susah nak study so aku harap carrymark ni la yg membantu aku.Aku rasa cukup la tuk hari ni..kepada pembaca blog aku sorry la x dpt nak update.bila da masuk kolej ni rasa nak sentuh laptop pun payah.sbb hangout dgn member2 sampai lupa nak update blog..k la jodoh kita bertemu lagi. bye-bye ^_^

0 comment:

Catat Ulasan