Rabu, 31 Ogos 2011

13.Hari Raya Aidilfitri Yg mulia.

Assalamualaikum,


Hai there my dear friend and followers,

Rindunya aku dgn blog ni dah lebih kurang 2 bulan x active.Sempena hari raya ni aku nak mohon maaf kepada followers dan pembaca2 yg selalu baca blog ni.Sejak hidup kat dunia kolej ni buzy jer memanjang x de masa tuk update blog.Maklumla kalau dah update blog tu makan masa lama tambah pula asignment yg memang x berape nak byk.Kata orang masa tu emas btul x?..so kita kena la guna kan masa dgn sebaik-baiknya..HAHA(dah mula da aku berfalsafah)

Sebelum aku bertambah membebel lagi.Aku nak tanya kat korang macam mner raya tahun ni meriah x?
Bagi aku raya tahun ni kurang meraihla,x taw la kena maybe byk sgt perkara yg menganggu fikiran aku kot.Yela asignment belambak tp aku x sentuh 1 pun..haha..Bukan malas tp raya datang hanya 1 kali btul x?.So kena la raya puasa2.

Time shopping

Macam mner pulak dengan korang punya shopping raya,mesti beribu-ribu kan duit parent korang abis tul x..?tp tahun ni aku shopping paling best,sbb byk bju aku dpt yg jeles..Shopping paling best time last day sebelum raya.Kalau dah shopping dgn kengkawan sure best btul x..?
Time last day sebelum raya tu,PDI sales sampai 70% discount.sure pening kan kepala nak pilih baju..So korang shopping la last sebelum raya harga yg dorang letak rendah gila-gila.

Kta orang lelaki x yah risau sgt pasal baju btul x?yg aku risau tentang girls yg kalau shopping sampai 2 jam 1 baju...OMG....ni bukan auta tp ni 1 fakta..bayangkan la kasut kena match dgn baju lps tu beg tangan pulak.Adesss memang pening,tu 1 baju x kan girls nak pakai only 1 baju jer masa raya..x pasal2 kena kutuk dgn kawan2 diaorang ngeeeee...aku rasa bersyukur sgt2 sbb allah jd kan aku sorang lelaki sbb kalau nak cari baju lelaki x sesusah girls.Pling lama pun kalau shopping 4 jam dah settle semua barang yg hendak dibeli...'so men better than women'....HAHAHA..

That all for today..
Sebelum aku undur diri aku nak mintak maaf lagi sekali kalau ade silap kata,terkata bahasa..Dan sempena hari raya ni aku nak ucapkan Selamat 'Hari Raya Maaf Zahir Dan batin'..I hope Raya ke-2 lebih meriah daripada raya pertama...Daaaaa...

0 comment:

Catat Ulasan