Sabtu, 25 Jun 2011

10.Cuti Sudah Habis..

Assalamualaikum
salam and hai to all my friend,

Cuti sudah abis,masa makin pendek,umo pulak makin tua..haha..Dah mula aku merepek actually today aku nak wat entry tentang time relex-relex kat umah sudah abis..time tuk sambung belajar pulak 'nya pun'...sebab zaman sekarang ni nak cari duit bukan senang kalau ilmu x tinggi gunung.tp kalau setakat ilmu setinggi gunung tp kalau penyakit M tu dah tahap kronik x boleh jd gak btul x..?(penyakit M=malas)..Dah macam ahli politik pulah..(Baik PUNYAAAAA)...haha..

SEPAH Terbaik,orang JOHO memang mantop. =D

Aku bangga jadi anak jati JOHO dan sudah terbukti dari dulu lagi masa awal zaman tanah melayu..so orang JOHO ni bukan calang-calang..kalau korang baca buku sejarah tingkatan 1 negeri maner yang terakhir dijajah oleh penjajah..?Mestila JOHO btul x..Selain itu,icon besar penyanyi AF 3 Mawi orang JOHO jugak tu..Yang terkini juara maharajalawak 2011 SEPAH juga daripada negeri JOHO..bak kata pepatah 'Maju La Rakyat Tuk Bangsa,Maju La JOHO Tuk Negara'(pepatah ini x de dalam kamus)haha

Aku bukan nak bangga-bangga la tp memang sudah kenyataan(agak kurang sopan ayat tu)haha..Berkenaan dgn maharajalawak 2011 bagi korang rasa layak ke SEPAH jadi juara ker diaorang patut dapat no 2 jer?..kalau korang tanya aku,aku sure jawab memang layak SEPAH jadi juara sebab setiap minggu persembahan aku ketawa x ingat dunia sampai bibik aku kat bawah terperanjat..haha..

Minggu terbaik sepah masa diaorang buat tajuk 'Manisnya Kurma Ini'
JOM kita tengok..


Baik PUNYAAAAA...masa minggu ni aku memang frast la coz x dpt g tengok live kat JOHO..Tp aku rasa penyokong JOHO memang sporting dan yang datang memang ramai.. walaupun aku x dapat tengok live tengok kat astro warna pun ok la..Time SEPAH pecah perut aku dibuatnya aku kalau ketawa tu macam dunia ni aku yang punya.. lagi- lagi time Jep ckp bab yang semput tu...haha

ni persembahan SEPAH masa final
Jom kita tengok..

Pusingan 1

Punsingan 2

Haha..best kan...Tahniah buat SEPAH sebab sudah meraih juara maharajalawak dan mengharumkan nama negeri JOHO...Kalau SEPAH boleh menaik kan nam JOHO kenapa tidak aku..haha..suatu hari nanti aku juga akan mengharumkan nama negeri JOHO ni ke serata dunia..
Itu sahaja tuk ari ni.. Bui Bui..Adios Amigos.. xoxoxo

5 comment:

fizalinolie berkata...

Yessss... Sepah memang best =)

maLadqiLad berkata...

orang maner kalau x orang JOHO..hahaha

Yatt S. berkata...

sepah memang the best. tapi suka tengok jep dengan dafi je. sebab diorang lah yang lawak pun ;)

Nak Putus Cinta Tapi Kekasih Tak Mahu

Nizam Ijam berkata...

orang johor terbaik :)

Nurul Huda berkata...

sepah memang terbaek! akak nak tgk video, tp tomok tu tanak stop nyanyi la nazreen..hehehe

Catat Ulasan