Sabtu, 25 Jun 2011

11.Hangout With My Big And Little Brother.. :)

Assalamualaikum

Kiri(aku) Tengah(My little brother) kanan(My big brother)

Salam dan Hai to all boys and girls

Hari ni aku hangout dengan with my big bro and little bro..peluang hangout sama-sama ni bukan selalu kadang-kadang sebulan 2 kali..Maklumla semua buzy dengan study dan x de masa tuk hangout..macam kat gambar tu macam tu la hubungan kitaorang.adik-beradik la kata kan hubungan mesti rapat kalau x,tak meriah la btul x..?

So plan kita hari ni pergi tengok wayang di city square JOHO..sebelum kitaorang gerak pergi JOHO kitaorang makan tengah hari sama-sama..walaupun bibik aku masak x seberapa tp kalau orang da lapor semua yang x sedap jd sedap..haha..tp sekarang bibik aku mula reti masak, tak macam dulu masak nasi goreng masin macam nasi ikan kering.. xD

Sambil kitaorang makan kitaorang bincang nak tengok movie aper maklumla aku ni kaki movie, most of the movie kat wayang semua aku dah tgk..Bincang punya bincang kitaorang tgk kl gangster....

Tengok KL Gangster buat kali ke-2


Movie KL Gangster memang cita fighting melayu terbaik pernah aku tengok..walaupun aku tengok cita ni buat kali ke-2 tp aku still x bosan tengok cita ni,selain daripadan fighting cita ni ade ckit babak comedy yang aku x boleh lupa..Time bahagian zizan jer sure kitaorang ketawa x kira la kat wayang ker kat umah ker tiket aku da bayar,wat per ketawa pun nak cover2..haha

COMEDY

Time ni aku rasa yg paling kelakar ayat zizan x boleh belah,padahal x pernah buat pun..
Ayat zizan 'Abang long kelinci terburai perut,Abang long bukit bintang sejak aku korek idung dia baik resdong dia'haha..

selain daripada part korek idung tu...Time zizan kat kedai makan pun x boleh belah,bila zizan cakap kat aron aziz nper kau amik makanan aku,lps tu aron ckp abis kau nper x masuk x kan tengok jer...x akan abang din pukul 1-2 orang sekurang-kurangnya mesti 1-2 lorry baru abg long din masuk...haha..bila mamat yg kena bantai kat kedai td panggil geng dia,ape lagi zizan trus goyang dan cabut lari..ayat zizan masa dia lari 'ye saya,kau dengar x ade org panggil aku,so aku kena pergi dulu'..lps tu zizan trus cabut lari..haha

FIGHTING

Aron(malek) Adi(jai)

Time fighting aku rasa part ni la paling terbaik time malek VS Jai dan part ni time akhir so korang kena la banyak bersabar tuk sampai bahagian ni..haha..Actually pergaduhan ni antara adik-beradik korang pun tau la kalau adik beradik bergaduh sure best btul x..?kalau korang tengok gambar tu jer korang dah boleh predict sper yg menang...malek sebagai abg jai sure la dia memang sbb 'malek kan abg'hahaha..

setahu aku movie kl gangster ni mendapat ketupan sebanyak 10juta dalam masa 2 minggu..movie gempak macam ni aku x terkejut kalau diaorang dapat kutipan wayang lebih daripadan 15 juta..kepada korang yang belum tengok movie kl gangster baik korang tengok sebelum cita ni dah x de kat pawagam...(x gitu lingggg)haha..Itu jer tuk hari ni..Hope korang enjoy...bye bye,bui bui dan ta ta..

2 comment:

Benrauf berkata...

style la zizan. sampai pekida pun naik angin dgn cerita ni. tabek. aku minat gile cite ni.

maLadqiLad berkata...

haha..
tau xpe...

Catat Ulasan