Jumaat, 3 Jun 2011

3.What A Lazy Friday =='

Assalamualaikum


Salam dan hai kepada semua pembaca blog,hari ni merupakan hari yg jumaat yg memboring kan..maklumla kengkawan dah mula masuk ipta masing2,kalau aku dpt upu sure aku dah masuk u..so aku masuk ipts jer la...yg penting aku study btul2...so kepada pembaca blog yang masih sekolah menengah study la btul supaya korang dpt masuk ipta... tinggal la aku sorang yang tengah tunggu ipts yg masuk pada 28/6/2011..di KPTM kat cheras...=='(ape pun x boleh)...sebenarnya entry aku hari ni kalau kita boring kita nak buat per..???

kalau kaum adam,
aku rasa mungkin dia orang aku mengisi masa lapang dgn bermain game,on9,baca buku,dan banyak lagi perkara yg berfaedah...haha(amboi-amboi)..ye la fakta pun menyatakan otak kaum adam ade 9 akal 1 nafsu..sure la kaum adam ni mengisi masa dgn perkara-perkara yg berfaedah...haha

kalau kaum hawa,
ermmm... actually aku x tau pakar tentang kaum hawa ni...tp aku tau la sedikit-sedikit tentang kaum hawa mengisi masa lapang mereka dengan melakukan perkara-perkara yg berfaedah dah ade juga yang kurang berfaedah..haha.kebanyakkan kaum hawa, mengisi masa lapang mereka dengan bergosip dengan kengkawan....kalau kak timah dah jumpa kak limah aper lagi sure bergosip...x kira la gosip artis,gosip kak kiah gaduh dgn suami.... tp kebanyakkannya memang suka bergosip...tp kalau ikut fakta,kaum hawa ade 9 nafsu dan 1 akal...omg(jgn marah eh)... kalau x leh bergurau g la surau...hahaha xD

'WHAT A HAPPY FRIDAY NIGHT'

MAHARAJALAWAK MINGGU KE-10
SEPAH
Friday night,aku hangout dgn kengkawan sambil tgk maharajalawak..bgi aku malam ni kumpulan sepah merupakan yg terbaik..malam ni sepah cerita tentang mak bidan(jep),kak jah(shuib),suami kak jah(mamat)..memang terbaik la....lagi-lagi shuib dgn jep..time shuib nak terberanak jeb guna vacuum untuk tarik baby shuib,sampai terangkat-angkat kaki shuib...tu jer la yg aku leh cita kat korang...click sini tuk tengok video maharajalawak ..by the way sepah TERBAIK..!!!!!

JAMBU
selain daripada sepah bagi aku jambu juga terbaik malam ni...aku rasa korang semua sure minat jambu kan..?minggu ni jambu buat tema orang pekak(pak yui) dengan orang buta(tauke) buat konsert....trade mark malam ni haaaa....????...trade mark tu pak yui yg buat..bagi aku bila aku dengar pak yui buat haaa..?? jer da kelakar....aku dengan kengkawan aku ketawa macam kedai tu kita orang punya...haha(aper pun x boleh)...tp aku rasa jambu boleh jadi juara maharajalawak sebab setiap minggu jambu mesti kasi pecah....JAMBU TERBAIK...!!!
click sini untuk tengok maharajalawak
TAMAT

0 comment:

Catat Ulasan